Blbá reklama aneb Jak (ne)nakupovat vína v Lidlu

10. října 2012 v 17:23 | milasko |  Úvahy o víně

Herce Marka Vašuta mám celkem rád, je to výrazná osobnost. Ani se nedivím, že byl osloven pro reklamu na velkou reklamní akci pro Lidl. Už pár dní mě jeho sugestivní tvář a hlas přesvědčují v televizi, rozhlase, na internetu a různých plakátech, abych si zašel koupit exklusivní francouzská vína, která herec poznal na svých cestách po Francii. K celé akci vydal Lidl dokonce dva propagační materiály, oba na pěkném papíře a s dost podrobným popisem (I když nevím, do jaké míry mám třeba věřit výrazným tříslovinám v závěru u bílých vín ze Sauternes.). Ani to ale nemohlo být zadarmo. Až potud nic proti tomu. Nemám žádný důvod pochybovat o Vašutových znalostech francouzských vín, nabídka je navíc poměrně velká. Vedle červených tu je i dost zajímavých bílých, která přece jen v našich obchodech nebývají z této země nabízena tak často. Prospekty jsem si prohlédl a hned první den akce brzy odpoledne jsem vyrazil do pardubického Lidlu. Vím, že v tomto obchodě je poměrně běžné, že akční zboží chybí často už první den, tentokrát jsem si ale přece jen myslel, že při tak rozsáhlé a jistě i nákladné kampani bude zboží jistě dost. Tím spíše, že celá akce má trvat od 8. až do 14.10. Jaké bylo mé překvapení, když ta vína, která jsem si předem podle prospektů vybral, už nebyla. A nejen ta. Celý regál byl už důkladně probraný. Prodavač mi potvrdil, že je to vyprodané a žádná další dodávka už nebude. Docela mi poklesla čelist. Dorazili mě ale až druhý den. Ráno pustím rádio - Vašut. Přijdu do práce, pustím rádio - Vašut. To si dělají srandu nejen ze zákazníků, ale vlastně sami ze sebe. Proč ta reklama stále běží, když není z čeho vybírat? Proč ani tentokrát nejsou schopni dodat zboží dostatek? To už jsou sami proti sobě. Ale asi mají dost zbytečných peněz.

Vína v Lidlu kupuji dost vzácně, čas od času ale ano, protože se tam někdy objeví takové zvláštnůstky. Teď jsem ale na nějaký čas určitě vyléčen.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Latryna Latryna | Web | 17. října 2012 v 6:08 | Reagovat

Reklama je slovo odvodené od slova KLAMAŤ a to "re" v predu znamená opakované klamanie. Takže je to jasné...
Zdravím Milasko, maj sa krásne! Viera

2 otavinka otavinka | Web | 29. října 2012 v 2:40 | Reagovat

Bohužel, reklama čehokoliv je v LIDLu poněkud zbytečná, protože to stejně nemají.Hned po otevření daného termínovaného času už to nemají, protože je to "vyprodané", pokud je to 2 minuty po otevření, je to bouda jako dům. Anebo řeknou, ještě jsme to nedostali, přijďte po obědě a pak řeknou - vyprodali jsme to ráno. Opravdu klamou o sto šest.

3 Matys Matys | Web | 10. března 2013 v 15:42 | Reagovat

Latrina: to je hezke odvozeni :)

4 Lebi Lebi | 22. září 2016 v 10:36 | Reagovat

Ahoj, dovolím si jednu reklamu na vychytané nakupovací tašky pro ženy:

http://www.profikufry.cz/n%C3%A1kupn%C3%AD-ta%C5%A1ky

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama